NASA, Charles M. Duke Jr.

Пил з Місяця може стати критично важливим джерелом палива, будівельних матеріалів й навіть питної води для астронавтів. Такої думки вчені Open University, які досліджують можливі сценарії виживання людей на природному супутнику Землі.

Як пише BBC, команда заснувала своє дослідження на зразках місячного ґрунту, зібраного астронавтом Нілом Армстронгом під час першої висадки в 1969 році.

«Ми повинні цінувати кожен міліграм», - сказала учасниця дослідження Ханна Серджінт.

Відео дня

Читайте такожNASA відкрило набір астронавтів для польотів на Місяць і Марс

Особливі зразки місячних каменів, зібраних під час місії NASA «Аполлон 11» зберігаються на кафедрі фізичних наук Open University в місті Мілтон-Кініс. Команда дослідників сподівається, що експерименти можна буде провести спільно з вченими Європейської космічної агенції на південному полюсі Місяця через п’ять років. Задум включає нагрівання ґрунту, щоб кисень в ньому вступив у реакцію з воднем. Результатом повинна стати поява води.

«Вода – один з найголовніших ресурсів, які нам потрібні для дослідження космосу. І вона потрібна не лише для підтримки життєвих потреб людей, а й для перетворення каміння на паливо», - сказала Серджінт.

Нові техніки, розроблені в Мілтон-Кініс, виявили значно вищу концентрацію води у деяких зразках каміння, ніж вважалося після попередніх досліджень. Професор планетарних наук і дослідження в Open University доктор Махеш Ананд був одним з головних шукачів води на Місяці впродовж 10 років. Він також співпрацює з вченими з Кельна, які намагаються «розплавити» місячний пил для створення цегли, яку можна було б використовувати в майбутніх будівельних проектах в космосі.