До половини атмосфери K2-18b може складатися з води / фото ESA/Hubble, M. Kornmesser

Астрономи вперше виявили воду в атмосфері планети K2-18b, що обертається навколо своєї зірки в так званій зоні життя.

Виявлена на K2-18b вода в поєднанні зі сприятливою температурою означають, що на планеті може бути життя. Результати дослідження опубліковані в журналі Nature Astronomy, пише Бі-Бі-Сі.

Нові космічні телескопи в наступні 10 років, як запевняють вчені, зможуть визначити, чи вироблені містяться в атмосфері K2-18b гази живими організмами.

Професор Джованна Тінетті з Університетського коледжу Лондона, яка займалася дослідженням, називає відкриття "запаморочливим". "Вперше ми виявили воду на планеті, розташованій в зоні, де температура допускає присутність життя", - говорить вона.

Комп'ютерне моделювання дозволяє припустити, що до 50% атмосфери цієї планети складається з води.

Ця планета лише вдвічі більше Землі, температура на ній - між 0 і 40 градусами - дозволяє воді залишатися в рідкому стані.

"Це відкриття наближає нас до відповіді на фундаментальне питання: чи унікальна Земля?" - каже доктор Ангелос Ціарас, що брав участь в дослідженні.